Навіщо будувати заради спілкування і яким чином «населити» будівлю смислами – розповідає Дана Косміна …>> Фундамент анархітектури
Інтерв’ю
Що таке дизайн 4.0 і чому люди потребують смислів пояснює Влад Голдаковський. …>> Архітектура в пошуках цінностей
Іван Світличний, Лера Полянскова і Макс Роботов про те, як це бути художниками в українських реаліях і про внутрішню потребу створювати простори. …>> Альтернативна інституційність
Петро Ряска про резиденцію “Вибачте номерів немає” та про своє бачення фігури куратора в інституції …>> «Лабораторіум інституції»
Про Радикальну Матріархію і магію емоцій розмірковує художниця Ліза Біломлинська …>> «Нам Бог не потрібен, але Богиню треба створити»
Художниця Наташа Данберг про те, як створити незалежну культурну інституцію у Швеції. …>> Залежність від мистецтва
Герд Опсомер (Geert Opsomer) розповідає про те, як і навіщо наново вигадувати колективність і чому майбутнє за містами, а не за країнами. …>> «Гібридність це частина ідентичності»
Марія Вільковіська і Руфія Дженрбекова розмірковують про те, чому казахстанський Креольські центр руйнує романтичне уявлення про художника і прагне створювати міфи …>> Людям стає тісно в національних рамках
Філіппінський дослідник Ренан Ларуан пояснює, чому культура потребує монологів …>> Певно, критичність — єдиний наш капітал
Іоан Густавссон з Нідерландів розповідає про галерею 1646 і про проект “Naked” …>> Глокальне розуміння арт-світу сьогодні
Член Скандинавської художньої асоціації (NKF) Альваро Кампо – про арт-інституції в Стокгольмі. …>> Резиденції в Швеції: як це працює
Даніель Юрі з Färgfabriken, про те, як активісти зі Швеції об’єднують різні закриті спільноти на різних континентах, задля того, щоб люди розвивали свої міста. …>> Історія про нас
Ніна Ходорівська розповіла про життя проекту Театр для діалогу – ініціативи, учасників, досвід і фінансування …>> Театр, який змінює закони і рятує життя.
Клеменс Пул розповів, які художні інституції існують в США, і чому він цікавиться українським публічним простором. …>> Про систему мистецьких інституцій в США
Дата Чігхолашвілі і Ніні Палавандішвілі з проекту GeoAIR розповіли про проблеми художньої освіти у Грузії, спроби впливати на політику держави і про стереотипи у Тбілісі. …>> Їжа як інструмент соціальної взаємодії
Володимир Ус розповів про розвиток публічного простору у Молдові і пояснив, чому бюджет міста повинні розподіляти його жителі. …>> Ми перевіряли, як мистецтво може змінити світ
Яким має бути багатофункціональний культурний центр та як він зможе вплинути на політику держави, розповідає Катерина Ботанова. …>> Стратегії і тактики міждисциплінарного центру
Моніка Шевчик розповідає про діяльність галереї Арсенал, культурну політику, і про «Східне партнерство» в стосунках між художниками. …>> Сучасне мистецтва це мова людей, яку вони ще не розпізнали
Учасники Групи Бульйон розповіли Платформі Відкритий Простір про контекст, в якому сформувалася група, та про реалії культурного виробництва в Грузії. …>> Наші роботи стають частиною нашого життя
Своїм баченням проекту багатофункціонального центру ділиться учасниця «Архітектури можливостей» Ірина Соловей. …>> Завдяки міждисциплінарним центрам ми навчимося мріяти професійно
Дата Чігхолашвілі і Ніні Палавандішвілі з ініціативи GeoAIR, розмірковують про зв’язок музею і їжі. …>> Пожива для музею
«Наша головна мета – олюднювати людство», – стверджує учасниця «Театру для діалогу» Ніна Ходорівська …>> Гра в життя
Як музей, де зберігають предмети старовини, допоможе будувати майбутнє – пояснили Габріела Булішова і Марк Айзек з Америки …>> Навіщо колекціонувати історії?
Про іпостасі сучасного музею – культурний аналітик Микола Скиба. …>> Музей – портал для спілкування громади зі світом
Документаліст Олексій Радинський про те, як формується історична пам’ять – на прикладі Мелітополя. …>> Війна як музейний експонат