Інтерв’ю

Фундамент анархітектури

Навіщо будувати заради спілкування і яким чином «населити» будівлю смислами – розповідає Дана Косміна …>> Фундамент анархітектури

Архітектура в пошуках цінностей

Що таке дизайн 4.0 і чому люди потребують смислів пояснює Влад Голдаковський. …>> Архітектура в пошуках цінностей

Альтернативна інституційність

Іван Світличний, Лера Полянскова і Макс Роботов про те, як це бути художниками в українських реаліях і про внутрішню потребу створювати простори. …>> Альтернативна інституційність

«Лабораторіум інституції»

Петро Ряска про резиденцію “Вибачте номерів немає” та про своє бачення фігури куратора в інституції …>> «Лабораторіум інституції»

«Нам Бог не потрібен, але Богиню треба створити»

Про Радикальну Матріархію і магію емоцій розмірковує художниця Ліза Біломлинська …>> «Нам Бог не потрібен, але Богиню треба створити»

Залежність від мистецтва

Художниця Наташа Данберг про те, як створити незалежну культурну інституцію у Швеції. …>> Залежність від мистецтва

«Гібридність це частина ідентичності»

Герд Опсомер (Geert Opsomer) розповідає про те, як і навіщо наново вигадувати колективність і чому майбутнє за містами, а не за країнами. …>> «Гібридність це частина ідентичності»

Людям стає тісно в національних рамках

Марія Вільковіська і Руфія Дженрбекова розмірковують про те, чому казахстанський Креольські центр руйнує романтичне уявлення про художника і прагне створювати міфи …>> Людям стає тісно в національних рамках

Певно, критичність — єдиний наш капітал

Філіппінський дослідник Ренан Ларуан пояснює, чому культура потребує монологів …>> Певно, критичність — єдиний наш капітал

Глокальне розуміння арт-світу сьогодні

Іоан Густавссон з Нідерландів розповідає про галерею 1646 і про проект “Naked” …>> Глокальне розуміння арт-світу сьогодні

Резиденції в Швеції: як це працює

Член Скандинавської художньої асоціації (NKF) Альваро Кампо – про арт-інституції в Стокгольмі. …>> Резиденції в Швеції: як це працює

Історія про нас

Даніель Юрі з Färgfabriken, про те, як активісти зі Швеції об’єднують різні закриті спільноти на різних континентах, задля того, щоб люди розвивали свої міста. …>> Історія про нас

Театр, який змінює закони і рятує життя.

Ніна Ходорівська розповіла про життя проекту Театр для діалогу – ініціативи, учасників, досвід і фінансування …>> Театр, який змінює закони і рятує життя.

Про систему мистецьких інституцій в США

Клеменс Пул розповів, які художні інституції існують в США, і чому він цікавиться українським публічним простором. …>> Про систему мистецьких інституцій в США

Їжа як інструмент соціальної взаємодії

Дата Чігхолашвілі і Ніні Палавандішвілі з проекту GeoAIR розповіли про проблеми художньої освіти у Грузії, спроби впливати на політику держави і про стереотипи у Тбілісі. …>> Їжа як інструмент соціальної взаємодії

Ми перевіряли, як мистецтво може змінити світ

Володимир Ус розповів про розвиток публічного простору у Молдові і пояснив, чому бюджет міста повинні розподіляти його жителі. …>> Ми перевіряли, як мистецтво може змінити світ

Стратегії і тактики міждисциплінарного центру

Яким має бути багатофункціональний культурний центр та як він зможе вплинути на політику держави, розповідає Катерина Ботанова. …>> Стратегії і тактики міждисциплінарного центру

Сучасне мистецтва це мова людей, яку вони ще не розпізнали

Моніка Шевчик розповідає про діяльність галереї Арсенал, культурну політику, і про «Східне партнерство» в стосунках між художниками. …>> Сучасне мистецтва це мова людей, яку вони ще не розпізнали

Наші роботи стають частиною нашого життя

Учасники Групи Бульйон розповіли Платформі Відкритий Простір про контекст, в якому сформувалася група, та про реалії культурного виробництва в Грузії. …>> Наші роботи стають частиною нашого життя

Завдяки міждисциплінарним центрам ми навчимося мріяти професійно

Своїм баченням проекту багатофункціонального центру ділиться учасниця «Архітектури можливостей» Ірина Соловей. …>> Завдяки міждисциплінарним центрам ми навчимося мріяти професійно

Пожива для музею

Дата Чігхолашвілі і Ніні Палавандішвілі з ініціативи GeoAIR, розмірковують про зв’язок музею і їжі. …>> Пожива для музею

Гра в життя

«Наша головна мета – олюднювати людство», – стверджує учасниця «Театру для діалогу» Ніна Ходорівська …>> Гра в життя

Навіщо колекціонувати історії?

Як музей, де зберігають предмети старовини, допоможе будувати майбутнє – пояснили Габріела Булішова і Марк Айзек з Америки …>> Навіщо колекціонувати історії?

Музей – портал для спілкування громади зі світом

Про іпостасі сучасного музею – культурний аналітик Микола Скиба. …>> Музей – портал для спілкування громади зі світом

Війна як музейний експонат

Документаліст Олексій Радинський про те, як формується історична пам’ять – на прикладі Мелітополя. …>> Війна як музейний експонат