1 Травня

Використовуючи галявину, все ще освітлену після концерту з нагоди першого травня, художники ініціюють гру, яка залучає оточуючих людей – колишніх глядачів концерту.  Ідея гри полягає в тому, щоб одночасно якомога більша кількість сміття, що залишилося після концерту  опинилася в повітрі.

 

 


Інтервенція

1 Травня, 2009
Відень, Австрія

Інтервенція 1 Травня, показує, як може трансформуватися галявина міського парку після концерту популярної музики. Зосереджуючись на розвитку концепції невидимого ментального театру, інтервенція встановлює зв’язок між популярною культурою і масовим споживанням, і проявляє природу сучасного суспільства.

Відштовхуючись від подій і матеріалу – пластикові стакани, пакети, тарілки і пляшки, що залишилися після концерту в Пратер Парку (Prater Park), художники ініціюють гру, мета якої трансформувати колишніх глядачів концерту з споживачів масової культури в творців автентичної культури, що грунтується на особистій ментальності. Реорганізовуючи події подібним чином, інтервенція дає нам уявлення про те, як за допомогою художнього втручання можна вирвати людину з повсякденності.